Wiener-Dog
Tek bir köpek, kısa ömrü boyunca pek çok insanın hayatına dokunur. Küçük bir çocuğa sıradışı hayat dersleri verdikten sonra veterinerde çalışan Dawn Wiener tarafından sahiplenilir. Daha sonra yolunu kaybetmiş bir sinema hocasıyla ve hayata küsmüş yaşlı bir kadınla tanışır.
Welcome to the Dollhouse filminin garip kahramanı Dawn Wiener’ı canlandıran Greta Gerwig’in de aralarında bulunduğu yıldız kadrosuyla Wiener-Dog, dört kısa öyküde bir Dakhund yavrusunun yaşadıklarını anlatıyor. Modern melankolinin ustasından mutluluğun (ve mutsuzluğun) doğasına absürt bir bakış.