Agathe Riedinger’den, parlak ekranların boş vaatlerini anlatan çarpıcı bir öykü. Cannes’ın geleneksel zarafetini influencer kültürünün şatafatıyla sarsarak sinema dünyasına hızlı bir giriş yapan yönetmen, Altın Palmiye için yarışmış, genç oyuncu Malou Khebizi de performansıyla bolca övgü toplamıştı.