Bir çetenin orta kademe liderlerinden olan Zhou, bir süreliğine ortadan kaybolmak zorunda kalır. Çin’in Wuhan kentinin kalabalığında gizlenmeye uğraşırken seks işçisi Liu ile tanışır. Patronu için çalışan bu kadının niyetinden emin olamaz.