Dahi, şair, oyun yazarı ve İlk Çağdaş İnsan Oscar Wilde’ın hikayesi. Wilde evlilik, babalık ve Lord Alfred Douglas’a duyduğu saplantılı aşkın sorumluluğu arasında denge kurmaya çalışırken eş cinselliğini gösterme ihtiyacı ona büyük bir eziyet yaşatıyor.