1950’lerin aile hayatından bıkan bir çift özgürleşmenin yollarını ararken oğullarının vaktinden önce yetişkinlik sorunlarıyla yüzleşmesine sebep olur. Bir çekirdek ailenin krizini anlatan Paul Dano, ilk yönetmenlik ve senaristlik denemesinde neredeyse Yunan trajedisi kalibresinde bir iş çıkarıyor.