Lucien Hervé’nin 1951’de çektiği The Three Women adlı fotoğraftan ilham alan Rüzgar, söz konusu karede kadrajın dışında neler yaşanmış olabileceğine dair özgün bir akıl yürütme. Bir kasabada üç kadın korkunç bir olaya tanık oluyor ve kamera onların etrafında 360 derece çizerek dönüyor.
Kamera hareketlerinin hem duygularımız hem de sinemaya kavramsal bakışımız üzerindeki etkisini gösteren bu kısa film, olağanüstü bir şekilde tasarlanmış tek bir plandan oluşuyor. Marcell Iványi’nin gizemli bir olayla başlayan filmi, kamera döndükçe gerilimi tırmandırıyor ve finaliyle nefes kesiyor.