Eskiden aktör olan Aydın, fırtınalı bir ilişki yaşadıkları genç eşi Nihal ve yakın zamanda boşanmış kız kardeşi Necla ile birlikte Anadolu’nun göbeğinde küçük bir otel işletmektedir. Kışın, kar da yağmaya başlayınca, otel çatışmalarla dolu, huzursuz bir yere döner.