Bu samimi belgeselde cadılar bir teselli ve dayanışma kaynağına dönüşürken, kadınların asırlardır karşı karşıya kaldığı toplumsal baskı ve damgalamalar gün yüzüne çıkıyor. Derinlikli röportajlar ve nokta atışı film kesitleriyle Elizabeth Sankey, cesaret ve şefkatle dolu sağaltıcı bir iksir sunuyor.