Afroamerikan sinemanın günümüze ulaşan en eski örneklerinden, Oscar Micheaux’un bu takdire şayan draması, siyahilerin yaşadığı zorlu deneyimlerin canlı bir tasvirini sunuyor. Öncü bir bağımsız yönetmen olan Michaeux, Amerika’daki sistemli ırkçılığa boğaz düğümleyen bir suçlama yöneltiyor.