Woman at War
Cannes’daki ilk gösteriminden bu yana kulaktan kulağa yayılarak etkisi artan bu çevreci masal, büyülü gerçekçilikle kara mizahı buluşturuyor. Benedikt Erlingsson ve Halldóra Geirharðsdóttir, hem çağımıza ait hem de insanlığın her döneminde yankı bulabilecek, bilge, güçlü bir karakter yaratıyor.