Pembe dizi yıldızı Pepa’nın önemli bir mesaj iletmek için kendisini terk eden sevgilisi Iván’ı bulması gerekmektedir. Ne var ki beklenmedik gelişmeler girer araya: Pepa’nın arkadaşı Candela bir terör olayına karışırken, Iván’ın ev arayışındaki oğlu da Pepa’nın dairesine geliverir.
Almodóvar sinemasının zirvesine gelmiş bulunuyoruz! Çılgın ve sürükleyici ritmiyle bu eğlenceli klasik, komedi türünü baştan yaratarak sanat sinemasında yeni bir sayfa açtı. Aşkın ve cinselliğin akıl almazlığını eşsiz bir neşeyle aktaran bu rengarenk film, Almodóvar’a dünya çapında ün getirdi.