Wood and Water
Anke, emekliliğini kutlamak için ailesiyle bir araya gelmeyi iple çekmektedir. Hong Kong’da yaşayan oğlu Max seyahatini iptal edince Anke oğlunu ziyaret etmeye karar verir. Böylece hem kent sakinleri hem de kendisiyle derin bağlar kurduğu telaşsız bir yolculuğa çıkar.