Zengin fakat sorunlu bir adam olan Kyle Hadley, yeni eşi Lucy’yi eve getirince yakın dostu Mitch ve dengesiz kardeşi Marylee ile arasında gerginlikler yaşanmaya başlar. Kıskançlık ve arzular tırmanırken, Hadley aile içinde bir çöküşle karşı karşıya gelir.
Şehvet, içki, petrol zenginliği, aile bağları ve her şeyden önemlisi onaylanma ve sevilme ihtiyacı. Douglas Sirk bu klasik melodramında her şeyi uçlara taşıyor: renkler patlıyor, buhranlar derinleşiyor, arzular kontrolden çıkıyor.