Wuthering Heights
Yorkshire’de yaşayan iyi kalpli çiftçi Earnshaw, Heathcliff adında kimsesiz bir çocuğu evine alır. Evin kızı Catherine ile tutkulu bir aşk yaşayan Heathcliff, evin oğlu Hindley’nin nefretini kazanır. Earnshaw ölünce, bu üçlünün yoğun duygularıyla yüzleşmesi gerekir.
Andrea Arnold (American Honey) imzalı bu kendine has ve tartışmalı uyarlama, klasik Brontë romanının gotik ve romantik katmanlarını bir kenara bırakarak altta kaynayan yalın tutkuları ortaya çıkarıyor. Yorkshire bozkırlarının fırtınaları kadar heyecan verici bir film.