Heathcliff, 18. yüzyıl İngiltere’sinde zengin bir ailenin kızı olan Catherine Earnshaw’a aşık olunca, Yorkshire bozkırlarını arka plana alan yoğun ve yıkıcı bir ilişkinin fitili ateşlenir.
Zamanın ruhunu yakalamayı bilen Emerald Fennell, günümüzün en popüler oyuncularından Jacob Elordi ve Margot Robbie’yi Emily Brontë’nin unutulmaz başyapıtının tutku dolu bir uyarlamasına yerleştiriyor. Batı edebiyatının en vahşi aşk hikayesi, Charli XCX müzikleriyle çınlıyor.