1979. Pornografik filmler çeken bir grup genç, yeni projeleri için heyecan verici bir mekan bulur: Teksas’ta ücra bir çiftlik. Yaşlı bir çift olan ev sahipleri, genç ziyaretçilerine büyük ilgi gösterir. Ancak gece çöktüğünde, tüm ekip hayatı için savaşmak zorunda kalır.
Kült bir korku serisinin başlangıcına vesile olan bu beklenmedik hit film ile Ti West, iç gıcıklayıcılığı ve kanlı sahneleriyle bilinen klasik bir alt türe yeni bir soluk getiriyor. İnci mavisi göz farı ve çarpıcı saçlarıyla Mia Goth, yeni slasher kraliçesi olarak tahtına oturuyor.