Film, varlıklı Ferdi’nin ailesini kandırmak için başvurduğu oyunları anlatır. Ferdi, nişanlı gibi davranması için pazarcı babanın kızı Alev’i seçer. Alev, Ferdi’nin ailesini aldatmak için nişanlısı rolünü oynamaya gönüllü olur. Ancak Ferdi’nin ailesiyle oynaması karmaşık sonuçlar doğurur.