Yannick
Toplumsal sözleşmeleri yerle bir edip modası geçmiş eğlence türlerini alaşağı eden olağanüstü bir komedi. Etkileyici kadrosuyla oyuncu egosunu ve seyircinin beklentilerini darmaduman eden Quentin Dupieux, son filminde dışarıdan bir gözle sanat dünyasına bakmanın avantajını kullanıyor.