Eski bir mahkum olan Kermek ve sevgilisi Eva, Kazakistan bozkırlarındaki suç dolu hayatlarını geride bırakmak isterler. Kermek tam bir Alain Delon hayranıdır ve en büyük hayali, dağların ortasında bir sinema salonu açmaktır.