You Are Here
Bu fantastik anlatı, karşılaştığı gizemli belgeleri anlamlandırmaya çalışan ve evini arşive dönüştüren münzevi bir kadına odaklanıyor. Gerçeklikler çöküp birbiriyle kesiştikçe kadın, bir karara varması gerektiğini fark eder: Eylemlerini özgür iradesiyle mi yoksa yalnızca arşiv adına mı yapmaktadır?
Daniel Cockburn’ün başarılı ilk filmi, son on yılın en ustalıklı ve cesur işlerinden biri olarak Kanadalı video sanatçısının da sinemanın umut vadeden yeteneklerinden olduğunu kanıtlıyor. Bilinci ve algı mekanizmasını keşfe çıkan filmin incelikli yaklaşımı Borges ve _Başlangıç_’la kıyaslanmıştı.