Rémi’ye sırılsıklam aşık olan Lila, aldatılır ve ayrılık acısıyla baş etmek zorunda kalır. Bir gün, tek başına, kendi ruhunu keşfetmek ve hatalarını anlamak üzere Bolivya’ya gitmeye karar verir.
Abdellatif Kechiche’in Balıklı Bulgur filminde yıldızı parlayan oyuncu Hafsia Herzi, bu kez yönetmen koltuğunda ve çıkış filmiyle harikalar yaratıyor! Bir kadının perspektifinden, aşk ve arzu üzerine yaşam enerjisiyle dolu, cesur bir deneme.