Bağımsızlığını yeni ilan ettiği dönemde Gana’da İngiliz karşıtlığı sebebiyle yasaklanan bu kısa film, sergilerde gördüğümüz Afrika eserlerinin tarihine ışık tutuyor. Sömürgeci güçlerin ikiyüzlülüğünü ifşa eden Nii Kwate Owoo’un radikal çalışması, acil bir tazmin ve iade çağrısında bulunuyor.