Nasipse Adayız, İstanbul’da bir belediyenin başkan adayı olan Doktor Kemal Güner’in bir günde geçen trajikomik hikayesini anlatıyor. Aday olmak için çalışmalarına devam eden Kemal, adaylığının anons edileceği geceye heyecanla hazırlanmaktadır fakat beklenmedik olaylar ile karşılacaktır.