Isabelle ilk cinsel deneyimini yaşadıktan sonra, otel odalarında müşterilerle buluştuğu gizli bir hayat sürmeye başlar. Mevsimler gelir geçer, her şeye mesafeli duran Isabelle ne karşılaştığı insanlara ne de kazandığı paraya ilgi gösterir. Onun esas arzusu kendini keşfetmektir.
François Ozon’un klasik bir büyüme öyküsü olarak başlayan filmi, seks işçiliği yapan genç bir kadının kışkırtıcı portresine dönüşüyor. Marine Vacth’ın başrolde parladığı Genç ve Güzel Isabelle’in yaşamından bir yıla tanıklık ederken, toplumun kaymak tabakasındaki insanlara özgün bir bakış atıyor.