Yetmişli yaşlarındaki yönetmen Mick ile emekli besteci Fred, Alplerdeki lüks bir tesiste tatil yapar. Mick, son başyapıtı olabilecek filmin senaryosunu bitirmeye çalışır, Fred’inse bir daha çalışmak gibi bir niyeti yoktur. Fakat ünlü bir ismin ricası, fikrini değiştirmesine sebep olur.
İtalyan yönetmen Paolo Sorrentino, Muhteşem Güzellik’in başarısından sonra, yıldızlar geçidi kadrosuyla yaşlılığa ve güzelliğin tahakkümüne odaklanıyor. Kaplıca havasının sindiği bu kusursuz filmin kadrosunda Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz, Paul Dano ve küçük bir rolde Jane Fonda var.