Dünyaca ünlü animasyoncu Hayao Miyazaki, Ghibli stüdyosunu kurmadan 13 yıl önce, bir televizyon dizisi için pilot bölüm yazdı. Hızlı temposuna rağmen etkisinden hiçbir şey kaybetmeyen bu beş dakikalık kısa film, usta hikayecinin dünya kurgulama konusundaki başarısını bir kez daha gösteriyor.