Yuva
Veysel’in ormanda sürdüğü münzevi hayatın sükuneti, yaşadığı arazinin satılmasıyla bozulur. Veysel’i ziyarete gelen Hasan, ağabeyini şehre dönmeye ikna etmeye çalışır. İki kardeşin yıllar sonra gerçekleşen yüzleşmesi, büyülü bir yuvanın – toprağın altında yepyeni bir dünyanın – keşfedilmesini sağlar.