Öldükten sonra dirilerek geri dönen Haitili köle Clairvius Narcisse’in “gerçek hikâyesinden” esinlenen Zombi Çocuk, 1962’de Haiti’de tarlalarda başlıyor, 55 yıl sonra Paris’te prestijli bir yatılı okulda devam ediyor.
Cool Fransız sinemasının öncülerinden Bonello, bu gizem dolu filmde korku klişelerini beklenmedik biçimde eğip büküyor, insanın karanlık yüzüne korkusuzca dalıyor. Siyasi tonu, etkileyici görselleri ve Bonello imzalı müzikleriyle Zombi Child çetrefilli olduğu kadar etkileyici.