Natasha, orta yaşlı bir hayvanat bahçesi çalışanıdır. Neredeyse görünmez olduğu iş ve sosyal hayatında son derece mutsuzdur. Bir gün ansızın, bir kuyruğu olduğunu fark eder. Bu Kafkaesk kırılma, Natasha’nın kendisindeki bu göz ardı edilemez değişimi kabul etmesiyle, önünde yepyeni kapılar açar.