Ali & Ava
Claire Rushbrook and Adeel Akhtar give magnificent performances at the center of this cross-cultural romance from British filmmaker Clio Barnard. A charismatic, Bradford-set drama energised by a rousingly eclectic soundtrack, Ali & Ava intimately unfurls the knotted entanglements of life and love.