In Berlin wächst kein Orangenbaum
After 15 years in prison, Nadil, an ex-convict from Berlin, demands his share of the robbery in order to give his ex-wife a better life. However, she doesn’t want to have anything to do with him and even hides a daughter from him. His former partners also make his life difficult.