I Do Not Care If We Go Down in History as Barbarians
Dit krachtige drama van Roemeense New Wave regisseur Radu Jude (Scarred Hearts verkent of en hoe een kunstenaar de duistere bladzijdes uit de geschiedenis kan aankaarten. In dit tijdperk van nepnieuws en historische onderdrukking maakte Jude een prikkelend verhaal over het doel van kunst.