Şansı hiçbir zaman yaver gitmeyen The Ain’t Rights isimli bir punk rock grubu, Oregon’un kuytu köşelerinden birine konser için davet edilir. Kuliste şahit oldukları korkunç bir şiddet eyleminin ardından, bu yolculuk bir hayatta kalma mücadelesine dönüşür.
Jeremy Saulnier’in gerilim yüklü slasher filmi, ince ince ördüğü dehşet ve korku atmosferini seyirciyi asla bıktırmadan sonuna kadar korumayı başarıyor. Bir punk grubunun Neonazilerle savaştığı bu gergin ve hareketli filmde Anton Yelchin ve Patrick Stewart performanslarıyla öne çıkıyor.