Savaş halindeki bir ülkenin askerleri, orduya katılacaklara yeryüzündeki cenneti vaat eder. İki yoksul çiftçi, Michelangelo ve Ulysses, çağrıya uyup savaşa gider ve kıyıma ortak olur. Döndüklerinde, yolculuk boyunca sergiledikleri marifetlerini herkese göstermeye heveslidirler.