Üç tempoda bir senfoni: Akdeniz gemi yolculuğunda birbirinin etrafında daireler çizen yolcular; Fransız kırsalındaki ailelerinden açıklama isteyen bir erkek ve kız kardeş ve altı efsane bölgesinde tur—Mısır, Filistin, Odessa, Hellas, Naples ve Barselona.