Made in U.S.A
Paula Nelson, sevgilisiyle buluşmak üzere Atlantic City’ye gider. Şehre varınca adamın öldüğünü öğrenir ve olayı araştırmaya başlar. Otel odasında karşılaştığı biri, yazar David Goodis’in evinde ölü bulununca, Paula da bir cinayet zanlısına dönüşür.
Jean-Luc Godard’ın, pop art’ın taşkın estetiğini ve capcanlı renklerini beyazperdeye taşıdığı filmi, usta yönetmenin devrimci döneminin başlangıç emarelerini de veriyor. Godard’la Anna Karina’nın son işbirliğinde, Marianne Faithfull’un da kısa ama akılda kalıcı bir rolü var.