Reklam filmleri için senaryo yazan Amitabh, çekim mekanları aramak için taşrada seyahat ederken aracı bozulur. Onu bulup evine alan çiftçinin eşi Karuna, Amitabh’ın eski bir aşkıdır.
Satyajit Ray’in tek bir mekanda bakışmaları ve mesafeleri mahir bir şekilde kullanarak, bastırılan duyguların ifadesini yakaladığı filmde, Soumitra Chatterjee ve Madhabi Mukherjee, Charulata sonrası bir kez daha usta yönetmenle buluşuyor ve adeta oyunculuk dersi veriyor.